HTML

Itt élek én is

látok, amit látok és nem értem, hogy mások miért nem látják. hogy miért nem így látják. aztán rájövök, hogy azért mert mások. mert mások vagyunk. és ez így jó. de azért én elmondom, hogy én hogy látom, hátha így más is látja így - is. talán még jót is teszek vele. remélem, hogy igen.

Friss topikok

  • nyikkantó: most akkor kinek a kurvaannyát? "Selmeczi: a kormány megvédi az emberek nyugdíját 2010. november ... (2014.01.27. 22:22) Frankón lenyúlták a pénzem

Címkék

Frankón lenyúlták a pénzem

2014.01.26. 23:38 Kövesdy

portfolio.hu cikke

Basszus, a végén én is berinyáltam, hogy úgyis lenyúlják, meg, hogy ehhez kötik majd a szociális juttatásokat (családi pótlékot nem akartam veszni hagyni), úgyhogy hülye fejjel a második körben lemondtam én is a megtakarításomról, ami a nyugdíjam lett volna. Addigra büntiből már olyan algoritmussal számoltak, hogy a 3 millió pénzemből SEMENNYI nem jutott nekem. Igen, tudom, hülye voltam. De megijedtem, és akkor az ember néha hülyeséget csinál. Minden a francos kölykök miatt van. Nem, ez csak vicc volt!

A lehető legrosszabbkor nyúlták le a pénzt - mert a módszer, bár egyéni döntés volt, tehát nem kérdezés nélkül "zárolták" a számláról, de pontosan, jól megtervezett kommunikációs kampány segítségével még az ilyen ellenállóbb fajtákra, mint én is sikerült kikényszeríten a döntést, és így bizony ez rablásnak számít -, hiszen épp a legrosszabbkor, egy alulteljesítő szakaszban, a megreccsent kasszákból kellett kiszálnia mindenkinek. Ezt az időszakot megelőzte és követte is az emelkedó trend, amiben szépen gyarapodtak a kasszák. Ha tehát lett volna legalább kis idő erre az egészre és mostanáig tudtak volna várni a mocskok, már jóval nagyobb  lenne a megtakarítások összege. Vettek volna fel akkor orosz kölcsönt... vagy kínait. Ja, azt is vettek fel. A nyugdíjra félretett pénzem meg oda lett. Mert azt én tettem félre, az én fizumból, az én általalam meghatározott módon. 

A portfolio.hu cikke megmutatja, hogy mennyi pénzt gyártottak tavaly az egyes nyugdíjkasszák még, féllábbal is. Az ING 7,3%-ot. Basszus. Az azért szép pénz lenne. Szerintem önmagában ez a fideszes cselekedet méltó ok lenne egy forradalomra. De persze el van ez is szépen kussolva, a birka nép meg szépen legeli az MTI híreket, amik között erről szó sincs. A pénzünk meg oda... 

 

1 komment

Címkék: pannónia magánnyugdíjpénztár nyugdíjpénztár nyugdjj Aranykor ING Szövetség

A bejegyzés trackback címe:

https://nemzetikommunistaellenes.blog.hu/api/trackback/id/tr365784299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyikkantó 2014.01.27. 22:22:33

most akkor kinek a kurvaannyát?
"Selmeczi: a kormány megvédi az emberek nyugdíját
2010. november 03., "
hvg.hu/itthon/20101103_selmeczi_nyugdij_kormany
süti beállítások módosítása