HTML

Itt élek én is

látok, amit látok és nem értem, hogy mások miért nem látják. hogy miért nem így látják. aztán rájövök, hogy azért mert mások. mert mások vagyunk. és ez így jó. de azért én elmondom, hogy én hogy látom, hátha így más is látja így - is. talán még jót is teszek vele. remélem, hogy igen.

Friss topikok

  • nyikkantó: most akkor kinek a kurvaannyát? "Selmeczi: a kormány megvédi az emberek nyugdíját 2010. november ... (2014.01.27. 22:22) Frankón lenyúlták a pénzem

Címkék

Média, hatalom, médiahatalom

2014.01.28. 20:43 Kövesdy

link

"most ez a történelmi showműsor, amely megcélozza a profi szórakoztatást, nagy energiákkal igyekszik olyan történelemszemléletet a nézőkbe égetni, amely megfelel a mai kurzusnak. Átírják már a közelmúltat is. "

pont nem rég írtam valakinek, hogy már abban a történelemben sem lehetünk biztosak, amit mi magunk megéltük. simán átírják nekünk, és nem is tiltakozunk, és nagyon gyorsan felnő egy két generáció akiknek EZ lesz az Igazság, hiába mondunk mi  bármit. 

csak azt nem értem, hogy az ilyen szarkupacba pl mint ez a Rákai Kálmán hogy a francba nem csap bele önként egy villám, vagy nyílik meg alatta egy jószándékú csatornafedél? az okát tudom, hogy miért lesz egy ilyen bagolykőpetből közszereplő, de azt nem értem, hogy miért nem dobja ki magából büszke nemzetünk.

Szólj hozzá!

Címkék: mtv szabadság tér hiradó kerényi rákay mtva

A bejegyzés trackback címe:

https://nemzetikommunistaellenes.blog.hu/api/trackback/id/tr395787109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása